22 Ekim 2009 Perşembe

Kadınların değişik tercihleri

Arabalar konusunda kadınların çok ilginç tercihleri var.

Bir kısımı Mercedes A-150, Nissan Micra tarzı bayanlara hitap eden arabaları seviyor.

Kalan diğer kısım ise BMW 650i, 550i, Jaguar XF, Jaguar S-Type, Mercedes CLS 55 AMG hatta BENTLEY gibi erkeklerin tercih edeceği arabalara biniyor.İşin ilginç yanı bu arabaların hakkını da baya bir veriyorlar bence. Sağdan sağdan 50 ile gitmiyolar en basitinden.

Ama dün bir kız arkadaşımın yaptığı kazayı anlatmasından sonra zıplayarak güldüm. Dediği şey şuydu: "Ben gidiyodum, takside gidiyor zannettim. Arkasına girdim ve vurdum. Aslında taksi gitmiyomuş, gidiyo sandım." Aa-oo güle güle.


Diyeceğim şudur ki, değişik tercihleri olan bu kadınlara gönülden destek veriyor, düzgün kullanmalarını temenni ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder