26 Kasım 2009 Perşembe

Eğlenmek

Tek başıma evde eğlence yaratmak çok güzel bir şey. Mesela son eğlencem merdivenlerden aşağı bir şeyler atmak. Evet evimiz iki katlı, bunuda bir güzel vurguladım ooh. Müziğimi açıyorum, zıplaya hoplaya dişlerimi fırçalamaya gidiyorum. Sonra espriler yapıp kendi kendimi eğlendiriyorum.

Tek başına çok fazla eğlenen biriyim ama bu artık manyaklık boyutuna geldi. Hasta olmanın ve evden çıkamamanın verdiği gazla iyice sıçtım. Üstüme sıçtım hatta.

Burdan aldığım ilaçlara selam yollamak istiyorum.

Strefen, Kloroben, Supradyn, Imuneks, Zitromax ve Minoset Plus.


1 yorum:

  1. zitromax: azithromycin
    strefen: flurbiprofen
    kloroben: klorheksidin glukonat
    minoset plus: paracetamol + propifenazon
    supradyn ve imuneks destek ürünleri olduğu için onları sallamıyoruz

    ilaçlar da sana selam gönderdi diyebiliriz yani.

    YanıtlaSil