10 Ocak 2010 Pazar

Tecrübe


Küçüklüğümden beri arabalara çok meraklıyım. Herkes meraklı gerçi. Kendimi özel bir yere koymuyorum. Ama BMW markasına ilgim daha farklı oldu her zaman. Çünkü küçük yaşta 3-serisi 5-serisi gibi arabalara bindikçe bilinçaltımda yer etmeye başladı BMW. O deri kokusu hala burnumda. O yeni kokusu...

Bugün çok özel günlerimden birini yaşadım. O deri kokusunu tekrar burnuma çektim. Aynı küçükken aldığım o koku. O sert direksiyonu gene tuttum. Gene sağa sola çevirdim. Ama bu sefer araba çalışır haldeydi.

Bugün ilk defa BMW kullandım. 1 serisi. 118i. Siyah. 5-kapı. Kübra sağolsun arabasını paylaştı benimle. Yeri benim için bambaşka olan bu kişi, hayatımdaki ilklerden birini sağladı bana.

Etkileyici bir tecrübe yaşadım. Sert direksiyonu, sert gaz ve fren pedalları bana çok farklı şeyler hissettirdi. Çok heyecanlandım. Gözlerim doldu.


Teşekkürler BMW. Teşekkürler Kübra.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder