11 Nisan 2010 Pazar

Yaylalar-1

Ve beklenen gün geldi. Yarın birliğe katılıyorum. Vur vur dağcı komando sesleriyle inleticem ortalığı. Birliğe girer girmez bağırmaya başlicam. BEN GELDDEAAAAAAAM!!!!

Zor bir süreç olmayacak. Çünkü kafamda her şeyi bitirdim. Sadece ilk hafta zorlanırım sanırsam. Sonrası kolay. Çok eğlenicem. Çok acaip adamlar olucak çünkü.

Müzik dinleyemeyecek olmak biraz kasıyor beni. Bide tabi arkadaşlarımı özlicem. Anamı babamı! GARDAŞlarımı!

Kuzu'yu bi ayrı özlicem.

İlk çarşı iznimde bir şeyler yazarım zaaar.


Muckyos!

not:G3 piyade tüfeğiyle ateş edicem olm!

2 yorum:

  1. Başladıysa, bitmeye mahkumdur zaten. Tıpkı her şafağın batmaya mahkum olduğu gibi.

    Sıkıntı olur ama eğlencesi makarası daha da fazla olur. Ömrü hayatında bir daha göremeyeceğin kadar fazla çeşitten adamı göreceksin. Az mı?

    Güzel olacak herşey.

    İlk çarşı izninden twitter'dan girip " Piyade olup dağlarda titreyeceğime TOPÇU olur dağları titretirim" yazmanı bekliyorum yiğidim.

    Sevgilerle.
    P.Çvş. Mert ŞENYUVA

    Not1: Duydum ki yazıcı olmuşun, kısaltmaları iyi öğren. Soyadı her zaman büyük yazılır unutma. Yazışmalarda daima siyah kalem kullan. Mavi kalemi kabul etmezler.

    Not2: Özledim lan.

    YanıtlaSil
  2. Not3: Üç köşe teşkil çalışmanda ve ilk 25m. atışında görev yaptı haberini bekliyorum.

    Ben bile görev yaptıysan senin gibi CS'ci bir adam hayli hayli yapar.

    G-3 PTF. LAN !

    YanıtlaSil