1 Aralık 2010 Çarşamba

Teğmen Çankaya

3.Topçu Taburu 1.Batarya'dan devrem Nurullah, çarşıda yediklerinden dolayı zehirlenmişti. İlk başlarda pek ciddiye almadık. Çünkü her şeyden kaytarmaya yer arayan biri olduğu için ilgilenmedik. Fakat çocuktan terler akmaya başlayınca Nöbetçi Subaya durumu bildirdik.

Teğmen Çankaya sağolsun çok ilgilendi. Koğuşlara kadar gelmişti. Sonra dedi ki, arabama bindirin revire gidelim. Açıkçası çok heyecanlandım çünkü aylar sonra bir arabaya binicektim. Nitekim bindim, motor çalıştı ve gitmeye başladık. 2.5 ay boyunca her yere yürüyerek gittikten sonra araba gitmeye başlayınca manyak oldum. Teğmen Çankaya radyoyu açtı. Sertab Erener - Koparılan Çiçekler çalıyordu. Yeni yeni çıkmış fakat her gün Arabesk Şarkılar dinleyip Halaylar çektiğimiz için haberimiz yoktu. Şarkıyı dinlemek o kadar iyi geldi ki anlatamam. O araba yolculuğu boyunca koptum gittim resmen askeriyeden.

Sonra herkesi sinir edene kadar şarkıyı söyleyip durdum. Sonrada askerlik bitti zaten.



Can Küngör
Topçu Çvş.
1.BT Mu.Ks.K.
333.KD

1 yorum: